4. august 2010

moddi på NU sommerleir Energirevolusjon








I forrige uke var jeg på Natur og Ungdoms sommerleir Energirevolusjon, og der var moddi også! På et vis var det et lite jubileum for meg, for da har det gått et år siden jeg hørte moddi spille for første gang. Og hvilket år det har vært! På dne tiden har gutten spilt inn, gitt ut og turnert med sin debutplate og jeg har vært med på lasset med kameraet mitt ved lyst og leilighet (mest leilighet, lyst har jeg uansett).































(Psst, skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg lager bok. Jeg har drømt om det utrolig lenge, og nå har jeg endelig kommet skikkelig i gang. Og enda en hemmelighet, noen av de bildene du ser her er med i boken...)

1 kommentar:

  1. Det første bildet spesielt var utrolig fint! :)
    Spennende med bok!! Gleder meg til å se!

    SvarSlett