3. juli 2010

Grønn Action Dag 3: Sykkelleiren med løpske høner

Woha, dag 3 for meg, men første leirdag for veldig mange. I går gikk alle og ventet på de gode fotomotivene og nærmest overfalt de første speiderne som kom. I dag har det derimot vært yrende liv og pressesenteret på leiren har kavet seg frem til sine første saker på nett.

Mitt første "scoop" i dag var en kar som kom løpende på armen med en høne (høres åsåm ut hva? Kanskje heller "med en høne på armen", takk Sophie!). Jeg trasket i motsatt retning og det slo meg ikke helt hva som skjedde før kidden hadde løpt forbi. "Høne?!" var min siste tanke før jeg beinet etter. Kunsten med speiderjournalistikk er å ta små, søte, morsomme ting, blåse dem opp og lage noe som får speidern til å se ut som en knallkjekk fritidsaktivitet. Agurknytt ftw.!







1 kommentar:

  1. Jeg tenker du mener "med en høne på armen", høhøhø :)
    Så det var du som hadde tatt det bildet, göyalt :)

    SvarSlett