2. juli 2010

Grønn Action Dag 2: Fritidsproblem og kappsykling med fiskeskøyte

Fredagen har vært den litt slække "stille-før-stormen-dagen" i leiren. Maurene (arbeids-) har gjort seg ferdig med det meste og alt har ligget til rette for at 4000 speidere skal melde sin ankomst.




En maur har laget det han selv kaller et "fritidsproblem".






Anette poserer med et av leirens Søndagstipset-sykler. Synes du jeg fortjener å sykle hjem på en slik...? Send "TUR 90259172", da verver jeg deg til Søndastipset. Da får du gratis turtips fra KM-speiderne hver fredag!



I serien glamorøse yrker finner du Fotojouranlist. Or not. Speidern har kanskje ortodokse måter å behandle journalistene sine, eller jeg har merkelige preferanser på arbeidsflyt. Uansett endte jeg opp på en cruisersykkel i full fart nedover mot Borhaug i motvind. Oppdraget var leirens første; Å møte Sokndal speidergruppe når de kom inn i havna på Borhaug i båt. Ankomsttid: "Mja, om sånn omtrent 20min"



...Pøh, mer som ti minutt, men jeg rakk det!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar